Intrebari frecvente

Intrebari despre produse si comenzi 

1. Cum pot cauta un anumit produs in magazinul Pantofi-dans? 

Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului pantofi-dans.ro. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile. 

2. Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client? 

In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. 

Administrarea contului de client 

3. Am uitat parola contului din site-ul www.pantofi-dans.ro . Cum procedez? 

In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont. 

4. Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu din site-ul www.pantofi-dans.ro? 

Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu. 

5. Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara de pe site-ul www.pantofi-dans.ro ? 

Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi. 

6. Pot modifica o comanda lansata? 

In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda. 

7. Pot afla informatii despre comenzile anterioare? 

Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Stadiu comanda. 

Intrebari generale 

8. Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez? 

Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.

9. Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez? 

In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.

10. Cine suporta taxele de transport?

Taxele de trasport sunt suportate de fiecare client. Ele sunt calculate automat in functie de cantitatea comandata si adresa de livrare.

11. Cum returnez un produs comandat?

Pentru a incepe procedura de retur va rugam sa ne contactati la adresa de email: pantofiddans@gmail.com

Trimiterea coletului retur se face prin orice firma de curierat, iar costurile aferente sunt suportate de dvs.

ATENTIE: coletul nu va fi transmis retur catre firma in sistem ramburs. Returnarea contravalorii produsului se va face in termen de 30 zile lucratoare prin transfer bancar, in baza datelor primite pe email.

Va rugam sa respectati termenul prevazut pentru inapoierea marfii. Contravaloarea marfii returnate va fi restituita prin transfer bancar. Noua marfa comandata va fi expediata cu plata ramburs.

Pentru mai multe detalii cititi: Transport si retururi.

  
  
  

Categorii produse

  

  

Filtreaza dupa brand

  


  

Newsletter

 
Vrei sa fii informat prin email despre reduceri, promotii si noutati?